General English-tunneilla käsitellään tällä viikolla arkkitehtuuria ja aamulla saatiinkin tehtäväks jalkautua ryhmissä kaupungille ja tutustua kahteen rakennukseen. Niitä piti sitten vertailla ja kirjottaa pieni essee. Ryhmän muodostus sujui oikeen mukavasti. Mun ryhmässä oli Sanjaya, Aly ja Uli. Kohteiksi saatiin Dundas Square ja Nathan Phillips Square. Oikeen hyvä. Molemmat jo entuudestaan tuttuja paikkoja ja metrolla pääsee ihan viereen, joten ei edes tarvinu kävellä.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Kun esseet oli kirjotettu, mentiin isolla porukalla syömään Metro Halliin… minne muuallekaan. Uli syö mun sandwichit, kun en ite pidä niistä. Eipä ainakaan tarvi heittää pois. Uli ja Esteban on seonnu. Ne sähisee… don’t ask.

 

Koululla treffasin Thomasin ja Andreasin, joitten kanssa lähdin takas Metro Halliin. Istuttiin ja juteltiin. Nyt tiedän jo kumpi on kumpi. Ei ne olekaan niin saman näkösiä nyt, kun vähän paremmin tuntee.

 

Taas koululle. Koulun ja Metro Hallin väliä on tänään rampattu sentään monta kertaa. ILabissa oli tilaa, joten luin mailit. Äiti on varannu mulle viimein hotellin. Enää täytyy saada voucher tänne. Kävin kysymässä yläkerran toimistosta fax-numeron niin äippä voi faxata sen voucherin mulle.

 

Iltapäivällä mentiin Thomasin ja Andreasin kanssa Eaton Centreen shoppailemaan. Lupasin näyttää niille, missä täällä voi shoppailla, joten mikä oliskaan parempi paikka kun Eaton. Se on mullekin aina niin kohtalokas. Tällä kertaa kyllä kierreltiin enemmän miestenvaatekaupoissa. Hyvä mulle ja mun rahoille.. tai niin. Poikien shoppailukunto ei ollu oikeen kohdallaan. Pari tuntia ne jakso mun kanssa pyöriä eri kaupoissa ja sitten ne lähti kotiin. Aika törkeetä… Minä sen sijaan jäin vielä Eatoniin ja lopun voitte arvata. Tänään käytin aikani kuitenkin hyödyllisesti tuliaisten ostamiseen. Ostin Pinjalle ja Kialle tuliaiset ja suunnittelin mitä ostan muille. Isän ja Henun tuliaiset on vielä vähän vaiheessa, toisin sanoen ei aavistustakaan mitä niille ostan. Muitten osalta homma on aika hanskassa.

 

Join taas smoothien siinä niin hyvässä smoothie-paikassa. Voi Laura, kun et ole täällä!